13 March 2011

MTQ (majlis tadarus al-quran)


eh??? bukan aku yang masok aaa . jadi petugas jerr . first2 pk malas na involve because minggu exam an . na aaa cari mase study jup . tapi da alang2 dapat makanan free nanti  join je aaa . . yon penjage mase qeha n aku runner tapi aku ta jage sangat pon . time daftar tuh jage aaa jup an . bahagian hakim punyaaa .
aimi , yon , istie
eh ist, mak awe kau kp tuh sebelah aku lak . haha
sume orang da datang . cepat aimi,nabil,pya na gi dewan tengok nasyid . mane ta nye ma'ahad first tuhhaku dengan yon datang late cket but still sempat tengak dari first .
mirwana generasi ke ..... ????
lek aaa bal (asal aku ta senyum??) . ta clear sangat gambar nie .


syarahan spontan
bahagian nie aaa yang paling lawak . da aaa judges die giler2 punyer perangai . mane ta nye . tengah2 budak bagi syarahan tibe2 die tanye kiteorang 'mane letaknye maruah?' bleyh plak die tanye . haihhhh . . . .
motif aaa ist gambar nie . . 
ist jage bahagian tilawah perempuan . saje jer die tuhhh . na jugak dengan _____ . dah tuh wat jongong dengan sleng abang m__g nyer tuhhh . ist ist ist .


habes jerr . teros g amek makan free kat kafe . yeay !!!


sejak bile lak aku jd prs nie???
aimi prs tuh paham aaa . haha
keputusan mtq peringkat zonB sume mahad johan except syarahan perempuan and syarahan lelaki just naib johan ta silap aaa . pape pon FIGHTING MA'AHAD !!!
-tired.tired.tired-petang tuh ade lak kelas hape perempuan ntah . aku pon ta taw . kene datang gak kat masjid . 
fuhhhh~ ~ ~ ~

No comments: