13 March 2011

istana coklat

last week punye last week ta silap . tp sume cam hampeh jerr . because nana balek awal so, ta sempat na discuss sgt . na gune fb lak ade yg ta leh na on . huh . sabar bro . blek jer hostel bantai jer aaa bawak barang pe . aku? confirm aaa bawak cake .
time starting




then, buat punye buat punyer buat at the end nie aaa hasilnye :  :  :  :  :
homemade
nampak cam kolam ta???
look weird??cket aaa...
nie aaa prepare last minute punyer pasal . tp,dalam banyak2 aaa an, drom nie aa yg paling teguh and using coklat sepenuhnyer . dorm laen cam ade gune polisterin aaa n bla. . . bla . . . for example :
bau pisang kuat sangat lak


kecik sangat . ta taw camne na makan

polisterin ta leyh makan aaa
simple tp hmmmmm . . .
judges for this ade 2orang putre n 2orang putri ta silap aaa . yang cannot go giler time dieorang na cabot pokok tuh (na uji kekukuhan) tapi sebabkan kukuh sangat sampai rosak kek tuhhh . grrrr...bengong . dah tuh bukan na letak balek elok2 . aku sumbatkan dalam mulut kau jup g baru taw .
na kerr?????
ha! ist lak masok ironchef . so, pas habes jer time dorm aku , pe lagi . . gi aaa serang dorm ist lak . memang sedap habes aaa !!!! dah tuh dorm die first2 lagi , dari awal till da kene naek dorm , dorm die sorang jer yang ta habes2 makanan lagi . banyak sangat dieorang bawak . naseb aku dapat kawal cket nafsu makan tuh an . kalau ta memang gemok malam tuh . ta tahan aku tengok bhai . .
see . . . kan dah kate td . .
sempat lagi lak dieorang snap picture tuhhh . . . 



#ade budak muke cam TAEMIN ??? arghhhh (!)





No comments: