16 April 2011

story after a month didn't return home

(: alhamdulillah ~ da kenyang daa . heeheehee
hurm start citer pe ek (?) hmmm . . .
taw ta first time dapat mate  time LARIAN JALAN RAYA . hoi (!) bukan mate tuh aaa . I mean mata yg equal to mark . kalau dapat betol2 eye tuhh oke gak . mane aa taw suddenly mate saket leyh tukar2 an . ade spare an . first2 memang target number but nafas aku ta panjang sangat aaa . this year aku lari ta de stop stop da cam taun sebelum2 nie . so , aku jongging dari awal till the end . ta de aa tired sangat .
thankz to affza >-<
sampai je kat skola gi minum jup then terus gi masjid (alim lak aku nie an) bukan solat aaa . rehat rehat jup . kan kat masjid ade aircond .sejuk cket . 11 am lebih cikgu annoucement suroh gi kumpul kat padang for penutup . da aaa panas . ta suke (!) tapi yg peliknye dalam panas panas camtuh pon leh lagi aku tido . bak kate qeha , aku kat sume tempat kalau boleh na tido . mane ta nye , kat kelas = tido ( sampai da kene tegor dgn cg ) kat lab = tido  , kat masjid = tido , kat umah orang = tido  , kat dorm = tido  , kat perhimpunan = tido  , kat padang pon TIDO gak . first first duduk jee kat padang tuh , tutup muke then sandar kat yon and ---- ---- I slept untill someone behind me shout like crazy . time tuh da separuh majlis da . lame gak aku tido . but I'm really angry to the person who shout like don't have a brain . hey perempuan (!) do you have a maruah (?) why u want to embarrass urslef as a girl (?) erghhh . . waterpark tollderrr . .
[annoying]

12.30 P.M go to the pya home . OUTING . nope . lebih kepade terbang using car . hahaha
saje jer na out jup . bosan an . kat rumah pya pon just dengar lagu same same and watch BIG BANG SECRET GARDEN

balek hostel blek petang . teros gi sekolah sebab malam tuh sape masok kelas KKQ dapat gi picc watch AQ live bhaii . dalam bas aku tertido because tired sangat . ta rehat rehat an . bas tuh bawak gi masjid jup solat maghrib . jumpe orang arab kat situ . cunnnn aaa .
snap a picture (:

next story :
1APRIL2011-
I got the result for exam and - - - no.11 but the most surprised , b.arab FAIL furthermore , someone told me yang die ta dapat na tolong E##Y masok ma'ahad . how this can happen (?)
redha je aaaa .
oke . ist n pya ajak gi 7e time orang tengah solat juma'at , but pagar belakang ta bukak so, kiteorang lalu pagar depan an . na balek hostel tuh aku tanye aaa na lalu mane . dieorang kate lalu belakang . tapi aku ta rase pagar tuh da bukak . dieorang lak malas jalan jaoh an . so , ikut je aaa belakang . sesampai jer . jeng.jeng.jeng. pagar kunci . kan da kate daaa . instinct aku tepat aaa . kat situ ade 1 basikal . nampaknye ade orang da panjat pagar . then I asked pya panjat dulu because she yang paling kecik . but she don't want . ist pon ta na wat gak . k ta pe . korang ta na biar aku panjat first . time tengah panjat sempat lagi ist kate "zana,pandai kau panjat.mesti kau belajar dari die an" kuang ajor punye membe . mengganggu konstrasi aku betol daaa . pagar jerrr bukan tiang tinggi sangat na panjat . then dieorang pon follow aa aku panjat gak . time na turun jer dieorang need help cket .

sepatutnye time tuh balik wajib but aku ta balik sebab ade latihan kawad . for daerah aku masuk KRS punye . if skola aku pengakap . citer pasal kawad nie lak , aku rase cam da KAWADHOLIC lak . mane ta nye . pagi - petang - siang - malam berlatih kawad . then muke pon da burn burn burn .

saturday morning pya ajak gi alamanda jup . die na beli barang . ist n aku pon follow jer aaa . her mom belanje sarapan . hehehe . . .

ade 1 malam tuh berlatih kawad kat dataran pengetua . time rehat sume baring kat jalan tengok langit . rase tenang jer time tuhh . dalam pukul 12 tengah malam tuh gi rumah cg hashlizah kat blok MN . die ta de kat rumah . keluar jup . so kiteorang wat cam rumah sendiri la an . hehehe . time tuh aku sempat call RM1 jerr . ta sempat na kate pape pon duet da abess . da abes makan minum kat umah cg , balek aaa blok KL blek . pya,ist,aku n qeha jadi hyperactive lak tetibe . serammm kott lalu kat sekola . ye aaa mane taw suddenly   heeee hiiiii heeeee hiiiiiii heeeeee !!!!


kat KL ade 7orang jer . tido 1 dorm . ye aaa if suddenly happen something senang cket ann . esok pagi k.dijah kejot for subuh prayer . then sambong tido blek . 9.30 A.M kene kejot lagiii . na tido lagiiiii !!! gi turun dataran for kawad . then , aku,pya,ist n qeha na gi 7e . on the way tuh rain lak . stop jup kat bus stop tepi highway tuh an . time tuh sume menjerit2 cam orang gila ta de akal aaa . tengah highway n hujan , sape yang dengar an . BEST GILER . release sume tension .

next story :
9APRIL2011-
pertandingan kawad daerah kat PPD sebelah tesco . early morning da semangat pakai baju KRS . tudung pinjam aimi punye , baju n seluar KRS pinjam zulhilmi f2 punye , belt pinjam basheer f4 punyer , barray pinjam bal f4 punyer , boot baru sekola punye , suuumeee orang punye . hehehe . . . PBSM ade gak .

PBSM n KRS
time kiteorang wat formasi yang ade slogan SOLAT ITU TIANG AGAME . ade budak mane ntah tanye "dieorang tuh sume islam ke?" aku kate cam kembar bangang nanti marah lak . kiteorang nie dari SMKA aaa . apeee daaa !!!
penternak lemak berjaye


malam tuh plak masok choral speaking . ta sempat na hafal sangat . latihan sekali jer petang balik dai kawad tuhh . malam teros bertanding . batch eminent95 nie aaa yang kreatif sangat otak nyer sampai using blanket asrama for clothing . plus mende atas kepale tuh . cunnnn aaa .
hahahahaaaaa !!!


11APRIL2011-
KT n PKT 4ghaza ta de . gi unitar . actually for computer club n budak IT only tapi bridget pon join an . so , aku gi aaa gak . ade 3 skola jer yang join . ta ramai perempuan . they just talking about IT and bla . . bla . . bla . .

*after back , I think I want to be associated with IT because easy to get money :)

No comments: