16 April 2011

see yord twins

(: u know who they are (?) the person doesn't have a manner . where's ur manner sis (?) arghhh . u looks like a -----  [nothing aaa]
try aaa imagine =
   dalam pukul 9pm lebih , ade announcement
'PELAJAR PUTERI TURUN KE PREP SEKARANG!'
korang time tuh tengah makan kat dorm bersame dgn 2-3 membe korang, dengar announcement camtuh korang try aaa na rushing an , tapi tengah makan an , slow2 aa cket . then datang manusie yang ta de manner menjerit2 like crazy 'pelajar puteri cepat cket!!' korang bayang aaa bebudak kecik yang bising camne . camtuh aa sore manusie tuh memekak . die ta puas hati gak tuh . agak-agak ape manusie tuh wat ??? dengan kebanggaan keseeyordannye manusie tuh tutup sume lampu dorm . as a student yg berkaliber , kiteorang taw aaa na turun prep manusie oiii ~ (!) na kate ta de otak , kau tuh senior aku . patutnye lagi matured aaa pemikiran kau . nie ta , mengalahkan aku
punye semut daa . naseb aku ta bele semut lagi .kalau ta da lame aku bagi kat kau suro bele beb .

1 lagi scene time kat kiosk . hey sister (!) jangan na blagak yg kau tuh memang ta sopan leh ta (?) kalau kau tuh memang pelajar ma'ahad ta leh ke tegor baek ??? nie ta , bole ta kau gi tutup lampu kiosk plak ??? wei !!! kau pk kiteorang nie hape ?? haiwan peliharaan kau yang bangang tuh ke ha ????!!! ta nampak ke kat tempat tuh ade orang (?) are you blind (?) yang gi maen tutup2 lampu nie pehal ha ??? nanti kalau aku tegor kau , ta pasal2 dilabel kurang ajar lak an . ta tegor nanti memang sebijik lak manner kau cam seeyord .
kau sparring je dgn dieorang zana . settle problem kau derr .

No comments: